måndag 6 april 2009

Finbesök

Denna helgen har varit jätterolig. I söndags kom Evelina & Jonatan hit. Jag blev sketglad! Jag spexade och fixade hela kvällen med dem.
Sen somnade jag gott.

När jag vaknade vid halv 8 idag på morgonen och gick min vanliga runda genom lägenheten för att kolla så att allt är som det ska så upptäckte jag att dom var kvar, dom hade sovit över!
Hur glad blev jag då?! Sketglad, jag skrattade och sprang runt och snurrade, helt salig blev jag!
Jonatan spelade Guitar Hero, det gjorde mamma med men hon svor mer än vad Jonatan gjorde.
Det var visst nån battle hon var tvungen att klara och skam den som ger sig för efter femtioelva försök så klarade hon den.








Idag åkte vi till Jönköping allihopa för lite shopping.
Jag var tvungen att ha en vårjacka, det blev en svart vindjacka så jag kan ha en stickad tröja under och en blå Adidas-jacka, såååå grym.
Efter att vi hade varit på både A6 och stan så fick jag en Happy Meal på Mc Donalds, det är grejjer det!
Just det, innan shoppingen åkte vi till moster Ninas jobb och hälsade på, hon hade två påskpresnter, en skittuff t-shirt som jag ska ha på mig imorgon (kommer bilder imorgon) och en bok som hette Vem är arg?
Mamma tyckte att både t-shirten och boken passade mig perfekt.
Ikväll har Ajdin varit här och busat med mig. Mamma och Elin var på Ljusparty nämligen. Vi var ute på gården länge så jag fick gå runt i mina nya skor som pappa köpte till mig igår,asläckra!
Imorgon är det dags för dagis igen, det ska bli roligt!
Bäst att sova lite innan dess så jag orkar med det.
GOD NATT & SOV GOTT / THEO



Inga kommentarer: