lördag 11 april 2009

Vilken underbar dag

Idag när pappa jobbade så var mamma och jag hos mormor och morfar och hälsade på.
Vilken tur vi hade med vädret, jag har varit ute och gått i stort sett hela dagen.
Detta är morfars HD, det är en motorcykel.


Jag fick en ny jacka , ny mössa och ett par blåa Converse-skor av mormor idag. WOW jag är såååå supercool!


Mamma fick lite blommor av mormor så dom planterade hon utanför sen, det blev jättebra.









Jag fick också en kratta så nu är morfars grusgång fin.





Morbror Mattias kom och hälsade på en snabbis. Han har inte så mycket tid för mig numera när han har skaffat tjej och allt, då kommer jag lite i skymundan.





Härligt väder!































Nu blir det gos resten av dagen och kvällen. Mamma och pappa är ganska förkylda och trötta så de orkar inte med så mycket men jag tror största anledningen till deras slöhet är deras ålder egentligen.
GLAD PÅSK!
THEO




Inga kommentarer: