söndag 19 april 2009

Sömntuta



I fredags var jag en riktig sömntuta. Jag skulle till röntgen 8:30 för att kolla så min lunginflammation var borta.
7:50 hade jag fortfarande inte gått upp. Mamma och pappa var uppe och fixade men jag orkade bara inte.
Till slut fick mamma väcka mig.
Röntgen gick kanonbra även att jag skrek under hela två minuter som det tog ungefär.
Sen var det dax att åka till dagis, det var roligt.
Helgen har sedan spenderats hos mormor och morfar eftersom pappa och mamma har jobbat i helgen men nu är det söndag och då är jag hemma.
Idag blir det nog en liten promenad, fast det är ganska kallt ute hmmm vi får se.
Mamma och pappa har rensat förrådet idag med, mycket skit man samlar på sig, märkligt.
Nä nu är det middag som gäller!
Hoppas alla har haft en bra helg.
/THEO

Inga kommentarer: