torsdag 2 april 2009

Klätterapa

Mamma och pappa blir arga på mej ibland.
Kan ni tänka er....på snälla ,söta, lilla mej!!!!

Mmmm här är anledningen. Jag klättrar upp på ALLT.
Här sitter jag på tv-bänken men jag brukar stå på bänken och hålla mig i tevens överkant, inte så intelligent säger mamma.

Egentligen tror jag inte att dom är arga utan dom blir nog mer oroliga över att jag ska falla bakåt och slå mej. Men jag är ju så tuff så det är inget som bekommer mej ändå!


Jag sitter även på handfatet i badrummet fast.....jag kan faktiskt inte ta mig upp dit själv så mamma och pappa sätter mej där när vi ska tvätta mina händer, har en tendens att bli smutsig.




Jag har kommit på att jag tycker det är himla skönt att rensa öronen, jag njuter massor och står helt blickstilla när mamma och pappa rensar, gött!
Mammas kompis Ulrika och hennes man Kalle har blivit föräldrar till en liten Kasper som föddes igår, nä det är inget april-skämt. Vi säger jättegrattis till dom!
Mamma sa att vi skulle åka och hälsa på en dag när de har kommit hem och fått vila lite.
/THEO


1 kommentar:

Anton Christoffersen sa...

Hejsan Theo. Nä, inte alls roligt att vara sjuk...Bra att din lunginflammation är borta, det var jobbigt va? Visst är det roligt nu när det börjar bli vår och man kan vara ute och leka lite mer? :) Oj, vad du kan klättra, ser livsfarligt ut *hihi*. Jag har inte börjat med det..än.. Ha det så bra. Kram Anton