fredag 3 april 2009

Promenad

Idag när mamma hämtade mig på dagis hade hon med sig en ryggsäck med lite mackor och saft och kex.
Vi åkte ner till parken och gick runt och tittade lite, jag tycker det är spännande med alla fåglar som är där, mamma tycker dom är äckliga.
Sen åkte vi hem och plockade undan lite hemma. Sen gick vi ut igen. Jag har gått massor ute idag.



En ny mössa har jag fått med. Nu behöver jag bara en jacka eller två :-)

Det är kul att ta i grus och sand, ibland smakar jag lite på det men det är äckligt så jag brukar spotta ut det ganska snabbt.




Vilopaus i parken!
Ikväll ska pappa vakta sen ska han jobba på sitt vanliga jobb imorgon.
På söndag kommer Evelina och Jonatan hit, dom ska sova här en natt.
Dom har påsklov nästa vecka. Vi ska åka in till Jönköping på måndag och shoppa och träffa moster Nina med. hon brukar alltid ha en present till mig så det är ju värt att hålla kontakten med henne.
Nu ska jag ta helg!
Ha det så bra allihopa i det underbara vädret.
THEO


Inga kommentarer: