söndag 22 juni 2008

Helgen som varit!










Denna helg har varit rolig, fast lugn. På midsommarafton så gjorde vår familj inget speciellt.


Dagen efter så tog jag och pappa en eftermiddagslur. Det var välbehövligt för båda två. Senare på eftermiddagen var Tant Elin & Farbror Ajdin här på middag. Det var roligt att busa med dem. Vi tog en kvälls promenad ner till stan.




Idag så har vi varit ute och åkt lite bil. Vi körde i skogen föri malmbäck till bodafors, sen i skogen halvvägs till malmbäck igen. Jag märkte inget av resan, för jag sov hela tiden. Men mamma och pappa körde mest för att ta lite bilder med kameran. Tyvärr så såg de inga vilda djur, men en del tama fastnade på bilderna.




Imorgon måndag kommer min moster Nina hit. Då ska jag busa jätte mycket med henne.




Nu ska jag kolla på film med mamma och pappa.




/ So long suckers. -Theo-

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Vi ska busa och gosa och busa och gosa lite till! :D

Man ser ju varifrån du fått din sovstil...

Men jag tycker inte att Elin och Ajdin är så skrämmande som du verkar tycka på översta bilden :D