fredag 13 juni 2008

Regnet det bara öser ner...


Usch för det här vädret. Tycker synd om mamma som ville sitta ute och jobba på sin solbränna...
Mamma och jag skulle ner till stan och handla mat till mig innan, vi hann precis in i affären, då öppnade sig himlen. Mamma hade ju givetvis glömt regnskyddet till min vagn.
Igår kväll hade vi besök av Ajdin, Elin och morbror Mattias. Det var roligt, dom busade med mig och så åt dom massa gott.
Vi ska till Ajdin & Elin imorgon och titta på fotboll, det ska bli roligt.
Resten av dagen kommer antagligen att spenderas inomhus, tyvärr.
Pappa jobbar imorgon så ikväll blir det lugnt med mys i soffan.
/ Theo

2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Hej min gulleplutt! Kommer du, morsan, farsan och morbror upp på tisdag eller? I sommar kan du husera hos mig när jag har semester. En tur till stadsparken och kolla på djuren kanske?

Louise sa...

Hej! hoppas att allt är bra i regnet här har det regnat till och från men jag tycker att vi klarat dagen bra Studenterna klarade sig bra! på tal om vår träff så mig passar det nog vilken dag som... spelar lixom ingen roll!
Ha det bra Lollo och William