måndag 9 juni 2008

Mumsande

Idag har pappa jobbat som vanligt. Men han kom hem vid halv sju. Då hade jag längtat efter honom sen nio på morgonen. =)

Vi gick ut en runda när han kom hem. Han skulle tydligen laga en projektor på en krog nere i stan så de kunde kolla på fotbolls em. Det får inte jag kolla på säger pappa. Han vill att jag ska kolla på rally eller nåt sånt istället. Eller dam-volleyboll.

Ikväll ska vi mysa framför tv:n och se på CSI:NY. Det älskar pappa! Jag med lite...

Nu är det dags för lite glass. Det gillar jag jätte mycket!!!


/ So long Suckers! -Theo-

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej, vi ska hem till anders å carina på midsommarafton, men vi kanske kan ta å ses på midsommardagen, kanske kan höra med eve å tommy med dom frågade vad vi skulle göra i midsommar. ska vi träffas i sävsjö eller nässjö? kraam

Anonym sa...

Åh, vad roligt att du är tillbaka igen :) Har saknat att läsa om vad du hittar på! Vill du och din mamma komma hit och fika nån dag? det var ju så längesen nu :) Det ser mumsigt ut med glass, det har jag inte fått smaka på än. hoppas att vi kan ses snart. Kram Anton

Elinpelin sa...

Heeeej!
Dagens glada övverraskning att du e tillbaka Theo!!! Vad jag har längtat!!! Och vad roligt det ska bli att träffa dig och dina föräldrar på torsdag!!! Dom har jag också längtat efter!!!:D
Pussss och Kram!!!!

Anonym sa...

Du är ju för go!
Kram Love och Lotta