onsdag 25 juni 2008

Solen skiner!

Idag skiner solen och jag likaså.
Idag ska vi nog inte hitta på så mycket, mamma ska väl sitta i solen och jag får sitta på mitt täcke och leka.

Mamma lägger mig PÅ täcket men 2 sekunder senare så ligger jag utanför.

Igår fick mamma dra ut mig från soffbordet dit jag hade ålat mig under. Mamma säger att jag är hopplös, hon kan inte vända ryggen till utan att jag sticker, hehe.

Jag har kommit på att man kan klättra ur vagnen, igår försökte jag 2 gånger, det värsta är att jag vet inte hur jag ska göra när jag lyckats ta mig ur, det blir ju fritt fall.

Idag ska mamma ge mig mat säger hon, det kan hon nog glömma, hon har testat det förut men jag tycker det är vidrigt.

Gröt för hela slanten ska det vara.

Kramelikram Theo

1 kommentar:

Louise sa...

Hej!
Jag har en jättesmaskig sak utanför min vagn och jag brukar hänga lite kroki arm för att gnaga på den men det är väldigt lätt att jag tippar över då... Mamma brukar ha sele på mig!
Mat det är inget vidare det men gröt är gott speciellt om man får puré på!!
William