torsdag 26 juni 2008

Road-trip...

Idag har min underbara mamma och jag varit i Sävsjö en sväng hos mormor. Morfar och morbror jobbade. Vi var nere på stan och handlade lite sen åkte vi hem och åt middag.
Efter middagen så drog morsan, hon lämnade mig kvar för hon skulle hem och städa och passa på att handla lite och så.

Mamma åkte hem till Nässjö och handlade och så, när hon kom ut från affären så kom hon på att hon glömt hemnyckeln hos mormor....jaja tänkte hon, jag får väl åka över till Eksjö till pappas jobb och ta hans, det är ju inte hela världen!

Halvvägs till Eksjö kom mamma på att hon fick ju med sig pappas hemnyckel till Sävsjö oxå....mamma börjar få panik, hur ska hon ta sig in!?!!?!?!?!

Mamma ringer i panik till pappa, HJÄLP!!.pappa ringer hyresvärden men det är upptaget, mamma åker tillbaka till Nässjö och strosar i affärer, till slut ringer pappa och säger att hyresvärden åker hem och låser upp åt mamma. Dagen är räddad.
Mamma åker hem och städar så det var strålande vackert när jag och pappa kom hem.


Man blir lite trött av allt ståhej runtomkring!

Tittut!

Gott att äta på tummen!

Imorgon är det fredag och detta innebär att pappa är ledig 2 dagar sen. Vi ska nog hjälpa morbror Mattias att flytta, men jag får väl va hos mormor under tiden så jag inte är i vägen eller vad det för att mormor inte skulle va i vägen kanske hmmm...

Mamma är glad att hon ska hjälpa morbror, mamma tycker det är kul att inreda och ska nog kunna fixa till hans grabbiga lägenhet eftersom han inte har nån tjej som gör det åt han, eller?!

Nä nu orkar jag inte mer nu vill jag sova!

God Natt på er allihopa, sov gott.
Imån ska mamma och jag hämta kort som pappa framkallat på bara MIG(som vanligt)
Puss och Kram från MIG!

1 kommentar:

Louise sa...

Hej!
Har din pappa och mamma sett att man får 100gratisframkallningar på postfoto och fuji min mamma framkallade där och det gick jättebra!!