tisdag 10 juni 2008

Stormvarning

Jisses vad det blåser ute idag.
Mamma & jag var ute på en promenad på förmiddagen men då var det inte så farligt men på eftermiddagen när vi skulle ut igen blåste det som bara den.
Idag fyller jag 7 månader så GRATTIS på mig!
Mamma och Williams mamma Louise håller på att smida planer på att träffas om ett par veckor. Det kommer bli jätteroligt.William är 5 dagar yngre än mig. Han älskar också gröt!
Som det ser ut nu så blir det nog en heldag på A6, då kan våra mammor shoppa till oss, eller hur William? Dom kan faktiskt få unna sig nåt själv också eftersom de är världens bästa mammor.
Nä nu kommer snart pappa hem, då blir det mys i soffan. Får se om vi ska ge oss ut något mer idag, kanske blir en tripp till ICA.
/ Theo

3 kommentarer:

Louise sa...

Hej! jo det ska bli jättekul att äntligen träffas! Nu har jag ätit gröt och tutte och nu ska jag sova för nu är jag trött!
Idag fick mamma sänka ner sängen för jag har komit på hur man reser sig upp, jättekul! så nu är min säng jätte djup!
Klart att våra mammor ska unna sig nått! de är ju bäst!
Oj vad långt inlägg det blev men det gör nog inget kram från William!!

Fröken Nina sa...

Åh jag har ju semester så jag kan vara med som barnvakt när mammorna ska springa runt. :D

Louise sa...

Glömde säga grattis!!!