söndag 29 juni 2008

Helgen som fortfarande håller på...

Liten bildkavalkad på världens sötaste unge!
Jag alltså!










Denna helg så har mamma och pappa hjälpt min morbror att flytta hemifrån. Det var den smidigaste flytten pappa hade gjort tyckte han. Det säger inte lite med tanke på att han själv flyttat cirka 13 eller 14 gånger. Jag har bara flyttat en gång. Två om man räknar med när man låg i magen på mamma.


Idag ska vi fortsätta att hjälpa morbror Mattias. Sen så ska det komma nån och kolla på pappas dator. Har vi tur så köper dem den. Då ska vi skaffa oss en bärbar dator igen.

Sen kommer det en tjej från Eksjö och tittar på min fina vagn. Om hon köper den så ska vi köpa en ny sittvagn till mig i veckan.


Just nu regnar det för fullt. Men det kanske spricker upp senare under dagen. Så att jag kan gå ut och leka. =)
So Long Suckers. -THEO-


1 kommentar:

Anonym sa...

VAd stor eran lillkille har blivit.
Hoppas att allt är bra med er????
Kramizzz AnnSofie