tisdag 9 september 2008

Lite blandat....

Ibland blir jag bara så himla arg på mamma och pappa. Till exempel när de säger åt mig att sova eller när jag inte får äta på sladdar och sånt. Jag blir illröd i ansiktet och spänner hela kroppen och sen skriker jag så högt jag bara kan.
Fånge i min egen säng, mamma har tagit ut sängen i vardagsrummet, där får jag sitta när hon inte orkar springa efter mig mer.....
Jag är en trött liten fis.
Självklart så fick jag bada igår...pappa vattenkammade mitt hår, mamma tycker inte det är fint....inte pappa heller egentligen, jag ser ut som en lite brat...
Det är jag som är den riktiga Batman, pappa köpte den här tröjan till mig när jag var typ 2 månader och sa att jag skulle ha den när jag böjar på dagis men eftersom jag är så stor nu så fick jag ha den nu istället...den sitter som ett smäck, dock lite långa armar ...

/THE One and only

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Ha ha ha! Fotot på dig när du är arg är bara så underbart!!