fredag 5 september 2008

Veckan som gått...så här långt...














Bloggandet har varit lite dåligt den här veckan men nu kanske jag är ifatt.
Den här veckan har varit jättelugn. I tisdags var moster Nina här och gullade med mig lite.
I torsdags var pappa och jag ute och åkte bil en sväng. Vi var i Jönköping på Biltema och Ikea.
Det var roligt.Jag fick en radiostyrd bil för det har jag ju tjatat om länge nu, eller ja pappa har tjatat om det så jag antar att jag inte får röra den....
Idag ska mormor och morfar hämta mig, mamma och pappa ska på bio och då får jag inte följa med tyvärr.
Annars blir det en lugn helg i Nässjö, pappa jobbar imorgon sen blir det väl mys eller nåt.
Jag har varit superduper gnällig nu ett par dagar, jag är jättemammig så när mamma inte syns så skriker jag i höga skyn.
Jag vet att jag kanske är lite fjantig men det är bara att gilla läget.
Mamma tycker det är lite jobbigt när jag gnäller och skriker så fort hon inte är i närheten så vi försöker göra mig lite pappig på kvällarna så mamma ska få lite avlastning, det funkar ibland.
Det har blivit lite extra gnälligt med pga att båda mina framtänder i överkäken är framme nu, så nu har jag 4 tänder totalt.
Pappa blir lite arg på mig ibland för jag gnisslar tänder och det hatar pappa.
Nu ska jag sova en sväng sen kommer mormor och morfar.
/THE One and only

2 kommentarer:

Louise sa...

den andra bilden uppifrån tycker jag påminner lite om bröderna Dalton!!! Hade du gjort några hyss?
William har åxå haft några dagar som han har varit sååå gnällig och klängig! Men jag tror det är tänder på G här åxå...
Ha en trevlig helg!!!
Hälsa till mammsen åxå! Kram Lollo och William

Anonym sa...

Mycket badande verkar det ha blivit!
Det är skönt ibland tycker jag.
Jag har varit sjuk i fyra dagar nu. Jättetråkigt att inte få gå till dagis, men mysigt att vara hemma med pappa, mamma eller mormor!
Kram Love