söndag 31 augusti 2008

Dagens inköp!











Mamma och pappa har idag varit i Jönköping och handlat lite. Vi var tvugna att ha ett nytt soffbord.
Det blev ett nytt soffbord samt lite till mig förstås. En fin orange tröja med matchande strumpor till och ett Batman-linne. Givetvis var det pappa som handlade detta till mig.
Mamma hittade äntligen byxor som passade hon blev jättelycklig.
Jag fick ett lektält och en Batman stol som pappa blåste upp till mig.
När mamma och pappa såg den i butiken såg den liten ut men oj så stor den är.
Pappa ville sitta i den men det får han inte.

Nu ska vi mysa i soffan för jag har saknat mamma och pappa massor men jag tror nog att dom har saknat mig mest.

Idag har min moster varit på Liseberg med sin "vän". Mamma och Bankeryds-Lotta inväntar en rapport om hur dagen har fortlöpt för henne.
Moster kommer hit på tisdag, hoppas hon har med sig någon present till mig antingen i form av leksak, kläder eller nån människa....

/THE One and only

1 kommentar:

Louise sa...

Hej!
Ett sånt tält vill jag åxå ha! är det kul? Hoppas att allt är bra med er! Vi kanske borde ta och träffas snart igen!
Kram
William