fredag 15 augusti 2008

Solen skiner igen

Idag blidde det varmt igen men antar att det inte kommer att hålla i sig.
Idag har mamma och jag varit på stan och ätit lunch med min kompis Alve och hans mamma Erika. Men Alve ville inte leka, han sov hela tiden. Jag däremot var pigg som en mört,som vanligt. Jag har kommit underfund med att jag missar så himla mycket om jag sover...mamma tycker inte att det är så dumt om jag sover lite nån gång på dagen annars blir jag så himla kinkig och inte alls rolig.

Snart kommer min store tjocke far hem, det blir myspys!
Han jobbar imån tyvärr och detta innebär att mamma och jag går ut och går på morgonen. Vi ahr varit ute varenda morgon. Jag spyr snart på den Ingsbergssjön men det är en lagom lång runda att gå.

När pappa slutat jobba imorgon ska vi ner till Sävsjö och hjälpa gammelfarmor med hennes TV, det var visst fel på den. Sen ska vi till Bodafors senare och äta mat.

Så Love tyvärr kommer vi inte på ditt partaj imorgon, men vi kan väl mötas upp i Stadsparken i Jönköping nån dag och gunga lite. Nån helg ni kanske är lediga framöver?! Kanske kan få träffa Mosters nyaste "vän" också. Min mamma och din mamma är tydligen nyfikna på vem den filuren är.....

Trevlig helg
/THE One and only

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore en bra idé, för nyfikna det är ju våra mammor...
Synd på partyt, din mamma får väl messa om hon ser nåt på nätet som du måste ha??
Kram Love

Fröken Nina sa...

Öh!? Jaha... Magsjukan, inte på mig, ställde in helgens bravader...

Återkommer när jag vet ngt nytt. Tills dess kanske vi kan hålla det här ämnet från bloggen? =)