torsdag 7 augusti 2008

God Morgon!

Med en stor gäsp så säger jag god morgon till er alla.
Är en trött fis idag.
Igår var jag och mina päron hos Ajdin och Elin, dom var hemkomna från Kroatien. Mamma och pappa blev jätteavis, dom vill oxå åka nånstans, men kanske nästa höst men då ska jag mé....
Jag fick ett par kanonfina shorts med superhjältar (pappa ville mé ha men det fanns inte i hans storlek)
Jag ska be mamma fota mig i dom nån dag.

Idag ska mamma och jag inte göra nåt. Mamma fick ett infall för en stund sen att hon skulle städa ordentligt idag men lusten försvann lika fort som den kom...

Kanske senare då....

Annars händer det inte mycket här...ser fram emot helgen. Vi ska bland annat på kalas i helgen till min kusin Wilma som fyllde år i tisdags.

Kanske att jag kan få smaka på tårta.....

Vi har köpt jättefina paketer till henne...

/THE One and only

Ps: Jag saknar pappa (mamma med)

Inga kommentarer: