söndag 10 augusti 2008

Helgen så här långt!


Även att helgen inte är riktigt slut än så ska jag berätta vad jag har haft för mig så här långt.

I fredags åkte mamma och jag och hämtade pappa på jobbet. Sen åkte vi hem till Bibbi och Gunnar. Gunnar är pappas farbror.
Där åt dom en massa gott, jag fick smaka på lite gottis....

I lördags var vi en sväng på Vrigstad Marknad. Jag fick 3 par strumpor (hur kul är det), och en Metallica tröja.

Mamma köpte en påse godis och pappa en munk.

På kvällen tittade vi på inte mindre än 2 filmer men jag orkade inte se klart den andra filmen utan somnade i pappas knä. Men de sa att den var bra.

Idag är det dax för kalas. Kusin Wilma har fyllt år så idag bär det av till Bodafors.

Ska ta med mig kameran också och fota lite på alla paketen och mig förstås...

Det är ju inte jättemånga månader kvar till min första födelsedag, spännande. Va paket jag kommer få, jag är förstår ni fruktansvärt bortskämd från alla håll och kanter, men jag klagar inte....



Här väntar jag på kvällsgröten igår. Men jag har lite svårt att sitta still så jag blev satt i lådan.

Ha en trevlig regning söndag.
Kram THEO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stannar du i lådan? Om min mamma skulle sätta mig i lådan skulle jag försöka rymma direkt!!

Anonym sa...

Hej!
Jo det verkar faktiskt som att vi har sökt samma!
Trevligt!
Håller med dig. Varsin tjänst där hade ju vart skoj.
Vi får hålla tummarna att det blir så! ;-)
Kram