lördag 23 augusti 2008

Klagomål.......




Eftersom vi inte har några nya bilder på mig så får ni se en från i sommras när jag var i Ramkvilla hos gammelmoster Lotta och hennes familj.
Mamma tycker att jag ser så stor ut på det här kortet, det är ett av hennes favoritkort på mig.
Ikväll ska pappa iväg och vakta så mamma och jag ska ha eget lördagsmys men mamma säger att det är ok eftersom pappa drar in lite pengar ikväll.
Min mamma är lite dyr i drift förstår ni....
Sen ska ju jag ha en massa med....mat och så menar jag.
Vi har tagit lite kort idag med men jag har inte hunnit blogga men jag lovar att försöka göra det imorgon.


So long Sucker. -THEO-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör inget att det var en gammal bild! Du är så mycket trevligare att titta på än två flugor!!!
Kram

Fröken Nina sa...

Gulligull! Du är så redig så!
Å jag tycker Ramkvillaborna borde skaffa sig en blogg så man får se vad som händer därute i bushen!
Kram

Anonym sa...

Vi håller med din moster att du är så redig så! Du är ju också otroligt söt. Ramkvillaborna - som ej bor i bushen utan i öppet landskap vid stor sjö - skaffar ingen blogg. Kom och hälsa på i stället!!! Vi följer med spänning vad som händer på Theos och Ninas blogg. Puss och kram!!