torsdag 28 augusti 2008

Update...











Lite update om vad jag har haft för mig de senaste dagarna.
I tisdags var farmor och hälsade på.
Mamma och jag gick ner till stationen och mötte upp henne, hon åkte buss hit, det har jag sldrig gjort.
Vi gick på stan och shoppade lite och var och fikade.
Egentligen skulle mamma köpt byxor men det fanns inga. Jag fick ett par bruna manchesterbyxor av farmor och ett par bruna byxor av mamma.
Jag växer jättefort nu och det är dax att gå upp en storlek i kläderna.

Idag kom morbror Mattias och mormor hit, de var lediga och var på shoppinghumör.
Morbror handlade jeans och en fin skjorta som han ska ha på sig på en fest.
Jag fick inget, men jag kan ju inte alltid få kläder när vi är ute.
Nu ska jag ta en sovtur sen är det inte så länge tills pappa kommer hem.

Imrogon ska jag åka till mormor och morfar och sova där antingen till lördag eller till söndag. Pappa ska jobba hela helgen så jag får inte träffa honom förrän på söndag, mamma ville passa på att lata sig i helgen och bara vara själv.

Ikväll blir det mys i soffan.
THE One and only

2 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Pluttnisse! Jag kommer och gosar med dig på tisdag! :D

Theo sa...

Underbart. Men theo är inte hemma då... så det blir mys pys med mig! MAGNUS! =)