tisdag 12 augusti 2008

Födelsedagskalas!

I söndags var vi som sagt på kalas hos kusin Wilma. Det var jättekul, det var en massa roliga människor att titta på och så tyckte jag kaninen var rolig.
Wilma fick en massa fina paket.









Jag sitter och leker lite på golvet.





Jag och Lova.



Jag och kusin Lova.



Lille söte jag.



Wilma och Laban



Wilma har fått en kanin, den heter Laban och är jättehårig men oxå jättesöt.



Farfar blev ordentligt utsmyckad i håret. Tror att Wilma använde alla sina och Lovas hårspännen.



Jag blev utsmyckad till en liten Thea. Jag är lika söt som flicka....men sötast som orginal...

/THE One and only

1 kommentar:

Louise sa...

Jag har åxå funderat på om inte William skulle vilja vara en liten... Wilma kanske finns ju så mycket söta tjejkläder!!

Hoppas att du mår bra kram Lollo