måndag 25 augusti 2008

BARA JAG.....



















Här kommer de efterfrågade bilderna på mig. Vi har problem med att lägga upp bilder på våran blogg men vi gör ett försök.
Bilderna är från i helgen, Bland annat när vi gosade i sängen en stund i lördags innan min älskade pappa skulle åka iväg och jobba.
Idag har mamma och jag varit nere på stan en sväng med Alve och Erika.
Min kompis Alve ska flytta :-( det tycker jag är jättetråkigt och mamma med.
Dom ska flytta tillbaka till Strängnäs, det är låååångt dit , tror jag.
Hoppas vi håller kontakten och träffas så småningom igen.
Jag har fått en ny body idag med Kizz på, den var skithäftig , mamma köpte lite större storlek så jag kan inte ha den nu men jag ska be mamma fota den och blogga sen.
Nu väntar mamma och jag på att pappa ska komma hem, det är ungefär 1 timme kvar.....det är ju jättelänge...
Jag kryper som bara den nu, det går jättefort. Mamma och pappa hinner inte med.
Väntar bara till jag springer ifrån dom.

Ikväll är det CSI som gäller....det är ju måndag....
Kram THE One and only

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naw han kommer att bli fotomodell när han blir stor :)

Fröken Nina sa...

Gullplutt!!

Theo alltså, inte Magnus...