lördag 2 augusti 2008

Grillning!

Igår kväll var mina kusiner Wilma och Lova här och grillade.
De hade förstås med sig sina föräldrar Malin och Tommy.
Det var en mycket trevlig kväll med en massa god mat.
Alla utom jag åt kyckling och massa annat gott.

Idag regnar det, det är ganska skönt. Jag sover så oroligt när det är varmt. Denna veckan har jag knappt sovit alls och då ska vi inte gå in på hur mina stackars föräldrar har haft det...

Om det mot förmodan skulle bli uppehåll idag så vill pappa åka till Sävsjö och lyssna på Mora Träsk, det är festival i Sävsjö men dom ska inte gå på den utan i så fall bara sen Mora Träsk.

Med tanke på väder och allt så blir det nog en lugn kväll framför Tv:n med en film och massa godis. Vi ska åka och handla välling till mig snart men först ska jag ta en liten tupplur.

/THE One and only

Inga kommentarer: