måndag 18 augusti 2008

Lekstund





Leker lite på mitt rum.



Det är roligt att sitta under stolen.





Jag tycker det är roligare att leka med leksakslådan än själva leksakerna.

Idag har mamma och jag varit och fikat med mammas kompis Ulrika. Det var jättekul. Dom har inte träffats på jättelänge och hade en massa kul att prata om. Vi ska träffas på onsdag igen men då ska pappa va med och Ulrikas man Kalle. Vi ska gå på restaurang.
Denna veckan är pappas korta jobbarvecka, han slutar halv 5 ,det är skönt för då hinner jag leka lite mer med honom än vanligt.
Vet inte vad vi ska hitta på ikväll men jag hoppas på en promenad och CSI.
CSI kan jag åtmistone lova att det blir. Jag tycker om det bara för att pappa tycker om det.

Solen skiner och jag är en glá skit!
THE One and only

Inga kommentarer: