tisdag 9 september 2008

Min nya barnvakt...

Jag har en ny barnvakt....jag tycker inte att tv:n är så spännande längre däremot tycker jag att tvättmaskinen är en häftig grej.
Den höll mig sysselsatt i en halvtimme idag på förmiddagen medan mamma plockade lite här hemma, efter mig och pappa....
Imorgon är det dax för BVC, ska vägas och mätas. Jag fyller 10 månader imorgon...

Igår kväll hade vi minsann oväder här, det åskade och blixtrade och regnade så in i norden.
Mamma hade satt ut min vagn på altanen igår eftermiddag, gissa när hon kom på att den stod där????Idag på morgonen...hur blöt var den på en skala???Ingen promenad idag inte....men vi var ute i 80 minuter igår så det kompenserade vi då!
Jag längtar efter min far, han jobbar tidig vecka denna veckan, det är underbart...då får jag gosa desto mer med honom.
Nu ska jag ta en sovtur, det blir väl mina vanliga 20 minutrar, mamma är glad för alla minutrar jag sover, så hon kan pilla i sig nåt att äta.
Jagandet efter mig tar all tid....

THE One and only

1 kommentar:

Fröken Nina sa...

Tänk då när du börjar gå.....