torsdag 11 september 2008

Torsdag hela dagen....

Inatt har jag sovit hos mormor och morfar för mormor var ledig idag. Mamma hade massa och göra och det går fortare om inte jag är hemma. Men hon ska snart hämta mig och så ska vi åka och hämta pappa på jobbet.
Jag bjuder på lite bilder som fanns i kameran, har inga färska från idag....
Nybadad.
Mina fina lockar.
Badkillen.

Snart är det helg igen.
Jag vet inte vad som händer men det blir säkert nån utflykt nånstans.
Mamma har börjat kolla lite vad jag ska önska mig när jag fyller år. Jag ska få skriva en lista sen. Det är min allra första önskelista så det ska bli roligt.

/ THE One and only

2 kommentarer:

Anton Christoffersen sa...

Mamma tackar för gratulationen! :) Hoppas att allt är bra med er :) Snart är vi ett helt år, mamma tycker att det har gått jättefort.
Ha det bra! //Anton

Louise sa...

Ja och vet du vad som hände idag!? när vi var ute jag och mamma så kom det en LASTBIL och körde för bi. Jag började genast bete mig vilt, jag ville ju leka med den.
Lastbilar och "traktorar" är sååå fräna!
Bilen var inte min men jag ska önska mig en sån. Den finns på¨öppna förskolan...

Kram William Stememar