söndag 14 september 2008

Min helg i bilder....och text...

Idag har vi varit hos farmor en sväng och fikat lite. Faster Malin, gubben Tommy och Wilma var där.
Jag hade min nya fina Brandman-tröja på mig. Den har pappa köpt till mig.
Jag får leka med pappas ficklampa, det är roligt.
Mamma säger att man inte behöver visa maten...när den fortfarande är kvar i munnen....
Så himla roligt tycker jag att det är att äta....gröt....fick smaka köttbullar och pasta idag...skitäckligt ju....

Jag och kusin Wilma. Kusin Lova var och lekte hos en kompis men jag gosade och lekte med henne igår.
Gubben Tommy, ibland blir jag jätterädd för honom och ibland busar jag med honom.
Helgen har då som sagt inneburit ett besök i Bodafors och ett i Eksjö. Annars har det varit relativt lugnt i helgen. Mycket bus och mycket gos.
Jag är ganska förkyld så jag får Panodil och nässpray. Jag hostar en del på nätterna det är lite jobbigt faktiskt.
Men eftersom jag äter och sover som jag ska så är inte mamma så orolig.
Imorgon är det måndag igen. Vet inte vad som händer i veckan. Vi ska på kalas på lördag, det är väl allt som är bokat än så länge.
/ THE One and only

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt eran lillkille är. Annars är det bra med er eller????