måndag 15 september 2008

Mamma bloggar lite...

Mamma hittade en lista hos moster så hon vill blogga lite....

Vilken svordom använder du mest? Men för i helvete....
Äger du en iPod? Nja äger väl en halv, allt Magnus är mitt hehe
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ställer ju sällan klockan nu för tiden men idag var den ställd på 07:37 för att jag skulle iväg och träna
Hur många resväskor äger du? 0 ,det är väl om Magnus har nån i så fall
Använder du flip-flops? nej
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Hmmm det var nog The Love Guru, en mycket rolig film.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Jag umgås helst med Magnus och Theo eftersom vi inte spenderar så mycket tid ihop under veckan
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder.....
Har någon någonsin kallat dig lat? Det tror jag nog...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Metallicas nya album som går på högvarv här hemma....när Magnus är hemma...
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? hm... The Ark är alltid The Ark liksom....men det finns många andra bra också. Just nu är Metallica himlans bra.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej
När var senast någon stötte på dig? 2 år sen (Magnus)
Vad åt du till middag senast? Kött och potatisgratäng
Använder du huvtröjor? ibland
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? BVC-sköterskan
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj...hmm det måste vara en vanlig berg och dalbana, det är alltid roligt
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Absolut!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0380
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, och gör det fortfarande, lär väl bli mer med tiden som Theo växer antar jag
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? A6, vet inte... går iaf inte vilse!
Hur många syskon har du? två
Är du blyg inför det motsatta könet? ibland
Vilken film kan du alla replikerna till? Titanic, Braveheart och 10 orsaker att hata dig
Äger du några band t-shirts? hm... nej.
När flög du senast? Tunisisen juni 2001
Hur många stolar står kring ditt köksbord?4
Läser du för skojs skull? jodå
Pratar du några andra språk? Engelska och har nog kvar lite av tyskan i mig oxå
Diskar du din egen disk? ja, men jag har även diskmaskin men tycker att det är ganska avkopplande att diska faktiskt.
Har du gråtit offentligt? yes
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? ofta, men inte alltid
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja en tatuering till skulle va kul
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nej
Kan du kasta macka? japp
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? sällskap, riesen....coca cola
Vem var din favoritlärare och varför? Oj det måste ha varit Anders och Hans som jag hade i Samhäll på komvux, skitroliga människor...
Har du dejtat någon av en annan religion? Inte vad jag vet
Vad har du för väder? tråkigt grått höstväder
Har du en blogg? Nja Theo har en så ja typ
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi, psykiatri och engelska
Gillar du att flyga? Ja det är väl helt ok
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? oj... humor
När sov du senast på golvet? kommer inte ihåg men har sovit på en bänk på Nässjö Resecentrum en gång i tiden, den värsta och definitvit längsta natten i hela mitt liv
Vilken är din favoritdrink? Redbull och vodka
Gillar du din boende-situation? jadå men drömmen om ett eget hus finns alltid....
Vilken är din mammas hemstad? Sävsjö
Din pappas hemstad? the same
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag vet inte, senaste 10 månaderna så har man väl gått i andra andningen hela tiden eller är det femtonde andningen nu kanske
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej tyvärr....
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hrmmm nja det gick lite i perioder
Vilken är din favoritfrukt? banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej tyvärr men jag borde.....men träningen är igång idag igen så nu j**lar
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28 men Magnus bir 30 så det känns inte så jobbigt hehe
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nja jag har en tendens att "rätta" folk som skriver eller pratar fel....men inte petig....
Tror du på liv på andra planeter? vet inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var säkert Magnus hehehe....jag fick nog inte min vilja igenom...
Tror du att Gud är man eller kvinna? jag har fullt sjå att fundera på om det finns en Gud
Vad var det senaste du åt? ett smörgåsrån....
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? vet ej
Gillar du senap? jadå
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? hm... ingenting men jag borde nog hitta nåt som peppar upp mej emellanåt...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? O ja
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? När jag var singel var jag nog Bridget Jones i många avseenden men nu vet i sjutton alltså....
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej
Tycker du om att krama folk? Ja det kan väl va mysigt
Skulle du säga att du är trendig? ibland, när jag orkar
Äger du en digitalkamera? yes
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? pojken som kallades det...usch
Tycker du att du är attraktiv? Nej
Vad är du allergisk mot? inget
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? vet inte
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Dem som har en stund över...

/Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Den här kan man ju roa sig med en stund. Den lånar jag ;-)