fredag 19 september 2008

Nu är det äntligen helg....

Jag kanske ser lite förvånad ut men det är för att jag knappt kan fatta att det är helg redan....det innebär ju som ni kanske vet att jag får gosa mer med pappsen....det gillar jag!
Idag har jag lekt lite med min lastbil, jag tror jag har fått den av farfar, jag får ju så mycket grejer att det är svårt att komma ihåg vem som ger dom. Men tack för den vem det än är.
Mamma försökte ta ett kort på mig när jag tittar in i kameran och ler. Ett kort där jag inte visar upp innehållet i munnen eller nån annan min men efter typ 20 försök gav mamma upp, jag slutade aldrig gapa...men jag är söt ändå.
Efter en stund fotografering så blev jag så trött så ögonen gick i kors på mig.
Efter en liten sovstund åkte kläderna av, det hade hänt en lite olycka så kläderna var inte rena längre och dom luktade pyton...det är mycket skönare att va nakenfis.

Imorgon ska vi på kalas. Ikväll blir det mys i soffan men först ska vi åka och handla lite gott till kvällen, nu är det ju helg!

Annars vet jag inte vad som händer, är det fint väder i helgen så ska jag få gå och gunga i parken,det är kul.

Mamma var hos tandläkaren igår, hon hatar det....men det hade visst gått bra, hon ska dit om en månad igen och laga en tand och sen ska hon dit 2 veckor efter det och dra ut en tand som har gått sönder, mamma tycker det ska bli jätteskönt att bli av med den dumma tanden.
Jag har förresten fått den femte tanden idag....jag är så söt när jag ler säger mamma och pappa.

Kram på er och ha en trevlig helg

/THE One and only

1 kommentar:

Louise sa...

Min mamma brukar åxå typ ta 20kort men jag bjussar heller sällan på ett leende till kameran. oftast brukar jag: Blinka, Gapa, titta bort, Vända på huvudet, se arg ut... sällan det blir kort som är mitt på och glada!
Hoppas att allt är toppen med er Många kramar William och Lollo