måndag 10 november 2008

JA MÅ JAG LEVA....

Idag är det då min födelsedag....oj oj oj.... kommer ni ihåg hur jag såg ut när jag var ny?
Den här bilden är tagen samma dag vi kom hem från BB, jag är här 3 dagar gammal och alldeles underbar.

Idag är jag 1 år och en bestämd och busig lite kille men glimten i ögat.
Idag kommer moster Nina och grattar mig, det blir ingen tårta idag utan vi ska äta god mat istället.
Hon hade inte bara ett paket utan flera.....jippie!
Hon kanske har med sig Martin också, det hoppas jag!
Imorgon ska jag på 1 års kontroll på BVC, då är det dags för spruta.
Men nu ska jag bara njuta av att det är MIN dag idag.
/THE One and only







8 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Stort grattis på födelsedagen min lille skruttunge! Vi ses ikväll, jag kommer med massa paket iaf, och kanske en Martin! :D
Kram kram

Anonym sa...

G R A T T I S till Stora killen på 1-årsdagen önskar vi alla i S*lebo!

Hoppas att du har fått massa fina presenter!

Kram Monixx

Anonym sa...

GRATTIS THEO!
Tack för ett kul kalas. Hörde av din morsa att du sov i de nya badbrallorna. Vi ses på söndag. KRAM från oss i Ramkvilla.

Anonym sa...

Så söt han är eran lilla guldklimp. Fattar inte att det har gått ett år sen du fick. Gisses vad tiden går fort

Anonym sa...

Stort grattis du stora plutt!!!!
Hoppas att du är nöjd med alla dina pressenter och att du får en toppen dag, och att mamma är lite x-tra snäll idag!!!
såg åxå att du tagit några steg! Grattis till mamma, nu springer du snart!!!

Anonym sa...

GRATTIS kompis på födelsedagen!! Hur ä läget?? Att fylla år är jätte kul. Öppna paket gillar jag med. Tur att tomten kommer snart med paket så jag också får öppna några...Många kramar från mig till dig!!

Anonym sa...

GRATTIS THEO o tack för igår. Hoppas att din pappa läste åtminstone en sida för dig i någon av böckerna innan du(ni)somnade. Há en bra dag.Kram från Familjen Alfredsson.

Anton Christoffersen sa...

Stort grattis på din första födelsedag!!Ha en fortsatt bra dag med mycket bus! Önskar Anton och Anna