söndag 23 november 2008

Vintertider....

Idag har vi varit ute i det soliga men skitkalla vädret. Vi skulle se hur lång tid det tar hemifrån och till mitt dagis, det tog cirka 20 minuter så det är ju bra.
Jag blev satt i snön, pappa ville se vad jag tyckte om snön men jag ignorerade den....


Efter dagistrippen gick vi och fikade. Mamma hade inte ätit någon frukost så hon ville ha smörgås och då ville pappa ha det med, den härmapan....



Jag fick ett STORT pepparkakshjärta, det var smarrigt....men jag var ju tvungen att kika runt och ha kolla på resten av folket som var och fikade.



Mammas tallrik MUMS!!!! Det var riktigt goda Lussekatter, jag fick smaka lite...



Vi gick lite vid sjön och tittade på dom här djuren, svanar tror jag det var bland annat...






Men det här var ändå det bästa på hela promenaden, en liten sovtur insvept i min gosefilt, kan det bli bättre.....
Vi var ute i nästan 2 timmar, det var skönt.
Nu vet jag inte vad som händer mer idag, det blir nog till att vara inne mest hela dagen.
Kanske en film eller två på den STORA tv:n.
Men en sak som jag i alla fall vet är att det ska mysas som bara den.
THEO




Inga kommentarer: