onsdag 5 november 2008

Tandläkaren


Idag har jag varit hos tandläkaren för allra första gången.
Det var jätteroligt. Jag charmade henne fullständigt. Vem kan motstå mig när jag sätter den sidan till.
Jag är jätteduktig när mamma och pappa borstar mina tänder, tycker att det smakar jättegott.
Ikväll ska mormor eller morfar borsta mina tänder, för jag ska sova där.
Mamma ska fixa lite saker inför mina kalas i helgen och jag tycker inte att det är så roligt att sitta i bilen och va i affären för länge så det är bättre att jag är hemma.
Mamma ska planera vad hon ska baka och vad för tårta hon ska göra. Hoppas att det blir en cool tårta!
Sen pratade hon om att städa lägenheten eftersom jag skitar ner så dant med mina kletiga gröt.
Mamma och pappa ska visst ha myskväll med Bonde söker fru och Grey´s anatomy och thai-mat.
/THE One and only

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag minns mina barns första små tänder, de är så söta med de där små gaddarna ;D

Hoppas ni fick en bra kväll med Thai mat. Låter verkligen gott ;)

Kram