lördag 8 november 2008

MITT ALLRA FÖRSTA KALAS!!!!!

Idag har jag haft mitt första kalas i världshistorien och vilken succé det blev.
Farfar, Berit, Marcus och gammelfarmor Inez trillade in först med det största paketet jag nånsin sett. I det fanns den här superduper coola polisbilen, oj oj oj den var ashäftig. STORT TACK! Den ska jag fara runt på....

Den här tuffa t-shirten fick jag av pappas moster Kristina och hennes man Staffan. Mammas enda kommentar var att hon inte kunde sagt det bättre själv. TUSEN TACK!
Boken om Sveriges djur fick jag av Ajdin & Elin och det paketet hann jag knappt öppna innan jag började bläddra i den. Pappa var med i boken *fniss*...ni får själva gissa vilket djur han är.....

Det här kanonfina matsetet som mamma nästan tycker är för fint för att använda fick jag av Kristina & Staffan....Det kunde lika väl varit en bild på mej...bus & kul, det är jag det.


En jättefin och färggrann träbil fick jag av pappas farbror Gunnar och hans fru Bibbi. Mamma och pappa har tittat på den här bilen i affären en gång och velat köpa den till mig men tänkte att det är bättre att se vad jag får när jag fyller och i julklapp. ETT STORT TACK!





Många fina gratulationskort blev det med....i en del av dom låg det såna där pappersgrejer (pengar tror jag att det heter), de åker in på mitt konto på banken....jag ska bli miljonär när jag blir stor....



En av mina fina och smarriga tårtor.....





Den andra fina och smarriga tårtan. Jag fick dock inte blåsa ut ljuset, de säger att jag är för liten...taskigt....






Här är en del av mina gäster....Vi fick lite bortfall pga sjukdomar tyvärr.









Som ni ser är det inte en enda som tittar in i kameran ALLA tittar på mig för det är ju JAG som är och ska vara i centrum....hela tiden...
Jag hoppas att mamma har sett till att jag har skrivit rätt om alla presenter, att det står rätt vem jag fick dom av!
Mamma är lite snurrig och det var så många paketer så det är svårt att hålla koll.
Av Joakim (pappas kusin) fick en supermysig nalle, den ska jag gosa med massor.
Jag fick en konstig gubbe av Elin & Ajdin också, om man tryckte på hans mage så pratar han med mig, jag tyckte att han var lite otäck , mamma sa att jag kommer att vänja mig...det hoppas jag för den var kanonfin.





Jag blev lite svettig efter att ha stirrat så jag fick vara nakenfis lite.





Synd att min kompis Ajdin blundade, det hade varit ett jättebra kort annars!




Farfar, Gunnar och lille jag.
ETT STORT TACK TILL ALLA FÖR ALLA FINA PRESENTER IDAG.
Imån är det dags för nästa kalas oj oj oj jag längtar.....
THEO




























































4 kommentarer:

Fröken Nina sa...

Å. HERRE. GUD! Så du ska fara fram på den där hemma i lägenheten!!!???

Anonym sa...

Ojj det var mycket presenter du fick! Men det är söta pojken värd :)

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Visst är det roligt att fylla år och få en massa paket!
Kram Love

Anton Christoffersen sa...

Oj, vilka fina presenter du har fått. En sån där bil (fast en svart) ska jag få i julklapp av mamma. Hoppas att du hade jätteroligt på dina kalas :) Vi ses! Kram Anton