måndag 17 november 2008

På besök i Ramkvilla

I söndags var vi i Ramkvilla och hälsade på. Pappa och Jocke skulle fixa lite med våran bil så då var mamma och jag och busade hos Lotta, Evelina och Jonatan så länge.
Och deras kisse Sigge.
Det var fullt ös från att jag kom dit till att jag åkte hem.





Jag & far.


Sigge.







Evelina hade fullt upp med mobilen....kanske messade med nån kille?!




Jag fick låna mammas mobil lite. Ser ni hur trött jag är? Jag vägrade sova trots att jag var skittrött. Det var ju så mycket spännande att titta på.















Sigge var nyfiken på mig , jag jagade han ibland men han var mycket snabbare än mormor och morfars katt.
Mormor och morfar kom och fikade också, det hade varit i Växjö och handlat julkappar till mig så då passade de på att få gratis fika på hemvägen.
Idag ska mamma iväg till BVC utan mig....mamma och pappa ska va med i någon studie som handlar om matvanor mm. De ska lära sig äta rätt för att sedan lära mig att äta rätt. Det blir ju bra det.
Gammelmoster Ia ska komma och passa mig då, vi ska nog gå ut en sväng då tror jag, kanske kan gå och gunga eller nåt!
Sen ikväll när pappa kommit hem så blir det mys framför tv:n. Pappa jobbar sent denna veckan och nästa vecka men sen ska han vara hemma med mig i cirka 3 veckor när mamma ska jobba, shit va kul vi ska ha.
På onsdag ska jajg leka med Sally och Hugo, dom ska komma hit och hälsa på!
THEO






5 kommentarer:

Anonym sa...

Mjau!
Kul att du hälsade på mig igår. Vi får busa mer snart igen men snälla, dra mig inte i svansen bara. /SIGGE BUS

Anton Christoffersen sa...

Hejhej Theo! Idag har jag fått en liten pojk-kusin. I helgen ska jag få åka och titta på honom :) Allt är bra med mig, själv? Hittade ni nåt roligt på ÖB och Rusta? Ha det bra. Kram Anton

Anonym sa...

hej, såg att theo fått en dammsugare.. vet ni var den e köpt. Jga vill oxå ha en sån!! Kram wille

Anton Christoffersen sa...

Ja, Elias är verkligen söt. Idag får jag se honom på riktigt, mamma och jag ska gå och hälsa på morbror Henrik och hans familj idag. Har köpt en jättesöt tröja till Elias. Snart får jag en kusin till fast på pappas sida. Ska du också ta dina kort hos Ahlsens? Han är riktigt duktig. Det går säkert jättebra för dig också :) Han har ju en massa roliga leksaker, speciellt maraccasen tyckte jag var helkul! :) Ha det så bra. Kram Anton

Anton Christoffersen sa...

Ja, jag vet! Man fattar knappt att de har varit så där små. Vad fort man glömmer. Kändes mysigt att hålla i lille Elias, måste erkänna att jag blev lite sugen på en liten bebis igen, då är det tur att man kan gå dit och låna :) Kram Anna