söndag 9 november 2008

MITT ANDRA KALAS!

Idag har jag haft kalas igen. Det var lika roligt idag och en himmelens massa paketer blev det idag med förstås....
Jonatan gjorde en strut till mig, visst blev jag fin!


Jag var ju tvungen att stajla lite med min polisbil, Alla blev såååå imponerade.


Mormor och Catarina.



Joakim & Jonatan.




Evelina hade färgat håret idag för min skull. Det var jättefint.





Mor & Dotter.



Tre fina böcker om Max fick jag.En fin & randig fleecetröja. Den blir bra i vinter.

En fotbollsdress som Helena Anders och Adam åkte ända till Spanien för att inhandla till mig. mycket snällt tycker jag!




Och givetvis var det Zlatans tröja...


Långkalsonger...mycket mycket bra!



Strumpor går det åt.

En dammsugare så jag kan hjälpa mamma och pappa att städa här hemma.
Till vintern så behöver jag även denna fårskinns jox att ha i vagnen. Den är nog varm och go´.

Av gammelfarmor fick jag 500 kr. De går rakt in på banken på måndag.
En sketasnygg rygga med Spiderman på. Den passade pappa också. Så jag får nog hålla hårt i denna så han inte tar den till jobbet.

Lite musik fick jag också. Ska testa den imorgon.

En av de fina tårtorna som mamma och pappa bakat till mig och mina gäster.

En annan tårta. =)

Här ser man att jag var i centrum hela dagen! Så ska det alltid vara.

Delar av gästerna.... Morfar, morbror, mosterbarn, mosterman, gammelmormor, moster.

Mormor, moster, mosterbarn, mosterman, mormor, moster. JAG i centrum!

Självklart så måste man kolla om omslaget till presenterna går att äta.

Glad som bara den!

Världens bästa pappa och jag. Han fick paket av mig idag. För det är ju farsdag!
Imorgon så är det den stora dagen! Då fyller jag 1 år. Jag ska bli firad imorgonkväll av moster Nina. Sen en sista gång på fredag. Då kommer farmor och mina kusiner Wilma & Lova. Det ska bli jätte kul att träffa alla dem.
Nu ska jag sova. För imorgon är det en ny vecka igen! Då är det fullt ös.
Ps: Idag gick jag två hela steg helt själv!!!!!!
So long Suckers. -THEO-

Inga kommentarer: